hej mysisar

hallå. Det var mysigt att vara med bea lite.. har saknat henne. Men det var kul att träffa henne. Vi badade med och utan badkläder. Och en kåt fiskare från en brygga satt och kollade på oss. Lilla peddot hade inget annat för sej stackarn. Men vi hade iaf roligt tillsammans. kom hem vid 11 hyrde film på min tv. Det blev Linas kvällsbok. Den är inte så jävla bra asså. Nu var det andra gången jag såg den. Aldrig mer. Men jag har sett den iaf.
Nu ligger jag i min säng dricker lite vatten,blir alltid törstig efter att jag har borstat tänderna.. aja. Jag tänkte sova nu. ska bara lägga ut lite bilder från idag. och en på mej å bea från ca 4 dagar sen.

innan rudan






har aldrig haft roligare..

just nu:



ser ni att det är samma färg på mina naglar som min älskade nattmugg :)

ska sova nu.
godnatt älsklingar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0