mysdag med film med glass och bär.

hejhej. idag har jag haft en riktig mysdag med glass med massa bär. Bären plockade pappas tjej monica igår. Så det var gott att äta lite bär osv.
Sen har jag kollat slut på one tree hill idag också. Så nu har jag inga fler filmer som jag kan kolla på. Jag hade bara med mig one tree hill. Och nu har jag kollar klart på alla 23 avsnitten.
Så det är ganska synd om mig :/
nu har jag inget att göra.. Ska försöka att köpa en biljett hem om någon dag. Så får jag ta tåget till tc eller någon buss till stockholm eller något.
jag är trött på skog nu! Men tanken är att vi ska åka upp till umeå och vara där en vecka också..
och vi åker isf här ifrån i helgen.
asså åh.. imorgon kommer det att regna och jag kommer inte ha något att göra. :(
så just nu så suger mitt liv. Jag kommer aldrig mera åka upp hit utan kompisar eller utan syrran.
blää. nu orkar jag inte.
måste ändå ut med hundarna..
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0