svar på frågor

fråga ett.

Postat av:

hej jag har länge läst din blogg.
a, Jag undrar om du har intresse för någon speciell kille.
b, Vilket umgänge du helst skulle vilja umgås med.
c, Och vilken kille du litar mest på.

2009-07-14 @ 00:17:23

Svar: a, Jag kunde ha blivit de, men jag sabbade det.
b, man kan säga att jag lever i 3 olika världrar så det är svårt. em.. men jag älskar alla mina vänner å alla mina vänner är olika tex dom i skolan och dom i basketen och miranda i stallet. Så det är svårt. så jag vet inte :P
c, Eftersom att jag inte har så många killkompisar som jag delar hemlisar med så tror jag att jag litar mest på min käre storebror.


fråga två

Postat av:

hur gammal var du när du blev av med din oskuld?

2009-07-14 @ 01:26:13

Svar: jag var 14 år.


fråga tre

Postat av: Jonny

tröttnar du inte på att blogga ibland? :P

2009-07-14 @ 11:00:02
URL: http://jonnywiinberg.blogg.se/

svar: Hej jonny, haha tycker du att jag bloggar för mycket? Nej oftast så älskar jag att blogga, nu dom senaste dagarna har vart extra roliga för jag har fått en hel del nya besökare.
vilket jag älskar!

fråga fyra

Postat av: Millie

a, Bästa med att blogga?
b, Hur gammal är du?
c, Paow eller Dessie?

2009-07-14 @ 13:51:46
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Svar: hej millie,a, Det bästa med att blogga vet jag inte. Men det bästa med min blogg är alla finaläsare och dom fina kommentarerna som jag får. I love it!
b, jag blev 15 3/7-09
c, Paow, hon är inte lika jobbit som dessie. haha, men jag hatar dom båda men jag hatar dessie mest. Paow börjar mogna lite mer nu.

fråga fem

Postat av: Ebba Amaroso

vilka bloggar brukar du läsa regelbundet ;)

2009-07-14 @ 21:21:33
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/

Svar: Självklart läser jag mina vänners bloggar, men av dom lite större bloggarna så är det Blondinbella, sinalee, kenza, kissie och gaybloggen. och stina är min favortit (A)

fråga sex

Postat av: jennifer

hur gammal är du ?
haha driver fett tråkig fråga..
men här är frågan visst är jag bäst !?:D

2009-07-14 @ 21:49:56
URL: http://jenniferswan.blogg.se/

Svar: haha jennifer du vet att jag är 15.
haha, ja den var bäst.

fråga sju

Postat av:

vad ska du göra i sommar ?:)

2009-07-14 @ 23:27:47

svar: nu på fredag ska jag åka upp till mitt landställe i hudik en vecka sen blir det en vecka i umeå. Sen åker vi hem och är hemma några dagar sen kommer jag åka till mina kusiner i danmark. Och även gå på legoland. jippie!

fråga åtta

Postat av: Daniel

Hej skulle du vilja träffa mig?<3

2009-07-14 @ 23:38:08

svar: nja

fråga nio

a, favvomat?
b, Favvo färg?
c, Hur länge ridit?
d, Ålder?

svar: a, sallad.
b, rosa ffs!
c, första gången jag satt på en hästrygg var jag 4 och nu är jag 15, så i 11 år!
and i love it.
d, 15 ;D

fråga tio

Postat av:

favvo glass?

2009-07-15 @ 10:39:35

Svar dum fråga ben and jerrys såklart!

tack för alla frågor. Det var kul att svara på dom, fast det tog lite tid ;P
<3333333333


Kommentarer
Postat av: Elin

Tror inte riktigt att du är så duktig för att ha ridit i elva år :P

2009-07-16 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0