tacokväll hos fam ekström

Idag blev det en tacokväll jag år 3 st så jag är tjockismätt. Och nu sitter jag och äter godis. Så jag är ännu mer tjockis. Fast jag dricker ramlösa med mangosmak så det är lugnt.
Har försökt få tag på Pernilla idag men hon är tydligen i stallet. De var hon vart sen typ 4 XD
Men hn gör säkert något annat bus just nu. hahaha pernilla sötnos.
Ska vänta på att hon ska ringa ska försöka få med mej henne till rudan. jag vill bada.
vad ska ni göra ikväll?

bilder från middagen


pappa sötnos.





nu såg jag att det är en bra film på tv. men en massa hajjar. jag älskar hajfilmer när dom äter upp folk :P
hahah åhnej då kommer jag inte våga bada ikväll, hoppas att inte peppe svarar (A)

haha pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0