vet ni vad jag drömde inatt?

Vet ni vad jag drömde inatt? jag blev så arg när jag vaknade. Jag drömde jag att  jag var tillsammans med chad michael murray. Eller vi var typ på g. väldigt mycket på g kan man säga. Men han och jag hade idag sex (A) Sen drog han ut på krogen med nathan. Så då hade jag sex med någon anna ?!
Så kan blev besviken på mig. S¨å började jag gråta osv.. Så ringde jag honom och sa förlåt osv.. Men han blev bara ledsen och sa att jag skulle möta honom på en bro. När jag såg honom så hade han gråtit. Så han sprang fram till mig och bar upp mig och sa: jag kan inte vara utan dig alma! Så kysste han mig. :D
Gissa om jag blev arg när jag vaknade!!'bajs!
haha nu ska jag duscha och sen ska vi åka till umeås stad :D

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0