Galen midsommar...

Fyfan vilken jävla midsommar. Först var jag och anna hemma. Sen ville vi dra på liten fest. Så vi drog på fest med ellie. Och den festen var i svartbäcken. Jossan skulle också komma. hon hade vart i stan på fest med bea och bella. Så hon ringer vid 2 och säger att hon är på bussen. Hon hoppar av vid tyrestavägen. Där hon blir misshandlad av sitt ex. fan vad jag hatar han nu asså!! Vi tog en taxi till jossan. Jag sprang ut ur taxin och kramade jossan<3
Juste när jag pratade med jossan så sa hon: tack för att du finns alma, jag älskar dej. du är fan bäst! Så jag började nästan gråta. Och sa desamma gumman. Sen hoppade anna av och väntade med jossan. Jag ellie och en kille åkte hem till hennes ex.


hinner inte skriva mera. men mer kommer om någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0