Hemma igen

Nu är jag hemma, och jag är blöt som ett blötdjur :D
haha. åkte till handen med madde och syrran. men anna tog bussen vidare mot elli. Jag och madde gick lite i centrum. Sen gick vi och köpte sprit. Som madde skulle ha imorgon och lite ikväll. Sen gick vi hem till min käre farfar. Där vi åt choklad och kollade fotboll.
Spanien - England
Sen gick vi vidare till söderbymalm där vi mötte lisa och bea. jag hängde med lisa hem. Skulle hämta en film som hon har lånat av mej.
Sen tog jag samma buss som madde och bea till söderby och därifrån gick jag hem.
nu är jag hemma ska äta en räkmacka. sen kolla film.
skriver mera sen. blir nog ett inlägg till.

lägger ut en bild från sum08.
kram så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0