Mimmi is here!

Nu är det Mimmi som är här!
Jag ska gästblogga åt Alma en vecka framåt när hon är på Åland, mysigt för henne!

Jag skriver väl lite vadsomhelst, inte bara vad jag gjort osv, utan även andra saker som om bloggen vore min egen ^^ Och jag tänker inte skriva samma saker som i min egen blogg, så ni kan läsa båda utan problem ;) när Alma kommer hem kanske jag kan överraska henne med någonting, en ny header eller höjd statistik kanske? Vi får se vad som händer :)

Hoppas att ni fortsätter läsa trots att det är jag som skriver, ni kommer inte bli besvikna ;)

Slänger in en bild på mig också, ni har ju ingen susning om vem jag är ;



ha det bäst i sommarvärmen!
// Mimmisofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0