nya kläder till sommaren

nu har jag nya kläder. jag tog bilder på kläderna men dom gick inte att ladda in.. hmm. ajakan visa någon annan gång.
Efter stan åkte peppe å jag till brandbergen där vi solade i 20 min. det var jätteskönt. Sen när jag kom hem visade jag pappa min kläder och skor + alla smycken. Juste jag köpte dom vita skorna. Sen övertygade jag pappa att åka till handen med mej. vi köpte kött och potatissallad. Så det blev kvällens middag. Och det var supergott. juste sen fick jag en rakfyvel oxå.
den nya gillette venus. den sägs vara skitbra. ska snart ta en dusch och raka benen, hoppas att den är bra.
jag är jättenöjd med mina köp. imorgon börjar jag 8.15 i brandbergen vid minigolfen. vi ska spela minigolf med klassen och sen ska vi på bio. kommer att bli mys.
nu ska jag duscha. sen sova.



godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0