tjaa

halloj. det gick bra på mötet.. men.. vi kommer inte åka till polen.. så jag får se hur jag ska göra om jag ska vara med ändå..aja. farfar va med mej isf pappa som är på studendmiddag i tungelsta i vårat gamla hus. Och min storebror är på krogen med matte. Så de blir jag och milo ikväll här hemma. kommer bli skönt. ska kolla one tree hill och äta godis och fick av farfar idag. juste farfar ringde mej nyss och frågade om jag var rädd för att jag var ensam. Men jag sa att det var lugnt. Jag är inte rädd. men det spökar typ i mitt hus så jag blir rädd ibland, Men mina spöken är snälla. men dom skrämmer mej. Jag har aldrig sätt dom heller.. aja. dom kan få bo hos mej bara dom inte gör nått dumt.
nu sitter jag i pappas mysiga kläder och ska fixa fram mitt godis.
vi hörs senare kompisar.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0