Tjaaaa'

kom hem för ca 20 min sen. lite tidigare kankse. Följde med brudarna till bussen.
Men idag vaknade jag vad halv e11. Vid ett åkte jag in till stan.  träffade frida där. Vi fikade och frida köpte kläder. Efter de åkte jag hem. Sen gick jag upp till handen träffade madde, jennifer , patricia och erika. sen kom lisa och då drog jennifer. Vi åkte till vendelsö och Erika hämtade en klänning. Som var jättefin. Sen åkte vi hem till mej. men på vägen köpte madde chips och dip. som vi åt hos mej. Sen kollade vi på festival. Sen hängde jag med brudarna till bussen som inte gick.. aja nu ska jag sova. skriver mera imorgon.

bilder från idag:


min älsking<3


madde patty och jag, jätte seriösa ;D

nu ska jag sova, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0