våran midsommar del 2

Jag ellie och pelle åkte hem till jossans ex. jag knackade på och hans mamma öppnade. Jag berättade som det var. Att han hade slagit honom. Han blev helt galen och stog och skrek på oss. Pelle ville slå honom men vi vad honom att inte göra det. Jossans ex försvann ett tag. Sen så pratade vi med hans mamma. Sen efter ca 2 min kommer han tillbaka. helt plötsligt så fick jag något i ögonen. Och det var pepparspray. Fan va ont det gjorde. Jag satte mej på knä på marken asså fan va ont det gjorde. Jag fick ett glas mjölk som dom hällde i mina ögon. Pelle sa att det va bra om man har fått pepparspray. jag började blöda näsblod oxå. Så ni kan tänka hur jag såg ut sen. Efter de så gick vi hem till jossan och pratade med hennes mamma till klockan 6 i morse. Sen somnade vi. Idag så har jag badat och kollat på en film. Fan va ont det gjorde när jag sköljde av ansiktet. Så testa altid pepparspray.

juste jossan är ett påhittat namn hon egentligen något annat. 

nu ska jag åka och äta donken med anna och ellie.

vi hörs.
kram på er

Kommentarer
Postat av: ida

söt blogg !

2009-06-20 @ 14:37:57
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: susan

men gud stackars dig , läste båda delarna helt sjukt "/



Stackars er båda!

2009-06-20 @ 19:40:50
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud vilken idiot!!!

2009-06-20 @ 22:46:41
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter pelle på riktigt?

2009-08-04 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0