börjar bli sjuk..

Hej på er. Hur mår ni? jag mår sådär.. Känns som att jag börjar bli sjuk. Känns som att jag har feber , sen har jag ont i halsen också. Men jag vill inte bli sjuk till i helgen. För då har vi match, vi ska möta Tyresö på lördag. Och Sophia som går i min klass spelar där. Så de ska bli kul att få mötas. Vi har inte spelar på samma plan sen hon bytta lag. Till Tyresö. Så de ska bli kul och se hur duktig hon är :)
Men de ser jag fram emot. Idag i skolan kom Anders Lyck våran gammla lärare som fick en stroke för ca ett och ett halvt år sen. Så han var i skolan och hälsade på. Det var roligt att få se lyckan igen!
Alla har saknat han jättemycket. Men annars var det en vanlig skoldag. En helt okej roligt skoldag. Lisa tog lite kort när tjejerna skulle röka på lunchen. Och ett på mej där jag halvligger i en backe vid konsum.
Efter skolan åkte jag till stallet och red. Det gick bra idag också. Pappa hämtade mej vid 7. Så jag slapp att ta bussen (skönt) Har ganska långt att gå hem ifrån bussen så de orkar jag  inte.
Men pappa hämtar mej nästan alltid.
juste jag försov mej en timme idag också. Inte så bra, men de var skönt att få sova ut lite till. Blev lite sent igår. Så idag måste jag lägga mej senast halv 11. Så nu klockan 9 ska jag kolla på Efterlyst med pappa. Sen klockan tio när det är slut så ska jag börja fixa mej för att sova.
Nu ska jag skriva lite i den andra bloggen också.
Skriver nog mera imorgon.


så smidig så :)


 
haha kolla madde, skitsöt! å kolla mej, hahah!


puss på er gullungar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0