Heej :D

tjenare :)
hur är det med er? själv mår jag bra. har inte ont i halsen längre :D Så jag är glad för de. Idag var det en ganska najs skoldag. På hkk:n bakade vi bullar. Jag bakade jättegod till mej och madde :D
madde skrev prov så jag gjorde till oss båda.
Sen fick vi tottes bullar också, så jag orkade inte skolmaten idag (A) hahaha men de gjorde inget för det vad ändå fisk. Så jag hade lite tur idag :)
Fast nu känner jag mej JÄTTEtjock!! Så jag ska träna magen måååånga gånger idag. Sen det ända jag måste göra idag är matteläxan sen behöver jag inte göra nått mer.
åhh, kollade nyss tv.nu, det är sex and the city nu. ska kolla på den, skriver mer sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0