hej!

tjaa. Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har inte haft tid idag. Har haft skola och vart i handen och kollat kläder som jag ska köpa imorgon innan jag börjar skolan. jag bröjar 11 men jag ska vara hos tandläkaren halv 11. Så jag ska in på gina och köpa mej lite kläder.
kan ta lite kort och lägga ut när jag kommer hem från kryssningen.
Vi åker imorgon! kommr att bli jättekul. Vi ska ha en mysig middag och fra farfar och anne dom har silverbröllop. Och för er som inte vet vad silverbröllop så är det man firar när man har varit gifta i 25 år. Så grattis farfar och anne!
Så efter skolan ska jag och Linnea hem till mej och bara ta de chill. Sen vid 3 kommer pappa hem så sen efter någon timme ska ta dra oss mot slussen där båten går från, tror ja :P aja de är tur att pappa håller reda på de.



Juste igår hittade jag jättesöta klänningar på Nelly.com jättefina vill ha båda två men kommer nog bara ha råd med en. Så vilken ska jag köpa?
den vita eller den blåa?

jag vet inte vilken jag tycker är snyggast.. de är svårt.
vilken tycker du är snyggast, och vilken tycker du att jag ska köpa?

nu ska jag snart gå och sova. Ska upp kvart i 9 imorgon. Så de ska bli skönt med sovmorgon!
kanske hinner skiva litet hejdå inlägg innan vi åker imorgon.
Så vi hörs då.
pussar och kramar / alma

Kommentarer
Postat av: Cornelia

blåå :)

2009-03-21 @ 22:15:17
URL: http://correishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0