Ny vecka, ny start.

tjabba! hur är det med er? själv mår jag toppen! Jag har glad idag. Jag var inte trött när jag gick upp fast jag gick och la mej halv 12 igår. KOllade klart på Beck sen kollade jag lite på MTV. Slutade ett idag. Våran No var inställd så vi fick läxa på engelskan. Så de var skönt, annars skulle jag sluta halv 4 idag. Så jag blev jätteglad. Åkte till handen med några av tjejerna. Sen åke jag och bea hem till mej. Nu harr Matte (pappas gudson) flyttat så vi hjälpte honom att bära lite saker. Så jag ska snart fixa lite i mitt rum. Jag och Anna har delat för mamma är ju i thailand så hon fick inte vara hos mamma. Så matte tog mitt rum så delade anna och jag.
Så jag ska fixa lite på mitt rum med möbler osv. Ska logga ut snart och fixa de. Sen blir det träning som slutar kvart i nio. Jag kankse skriver lite efter träningen, vi får se om jag orkar.
Nu ska jag kolla lite på tapeter som jag ska ha i mitt rum. VI ska göra om där snart. Pappa ska bygga om hela huset. Så jag vet inte vad jag vill ha för färg i mitt rum.
vad tycker ni är snyggt.
ni får hjälpa mej.
nu ska jag hjälpa anna med maten det går inte så bra för henne hör jag.
ibland undrar jag och hon verkligen gick G i hhk.

aja ses sen , puss / alma


Kommentarer
Postat av: emmy

haha nej syrran din fick inte G hon fick VG!! HAHAHA

2009-03-23 @ 22:38:02
URL: http://impulsbruden.blogg.se/
Postat av: emmy

haha nej syrran din fick inte G hon fick VG!! HAHAHA

2009-03-23 @ 22:38:36
URL: http://impulsbruden.blogg.se/
Postat av: alma

bra att hon visar det XD<3

2009-03-23 @ 22:59:17
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0