nyss badat

Ni skulle bara veta hur skönt de var att bada. jag tror att jag badade över en timme. Jag loggade nyss in på pea så gick jag in på linneas press. Så såg jag denna lilla text eller vad man nu ska säga.

Han som bryr sig mest.
Han som får dig glad när du är nere.
Han som vill visa upp dig för hela världen.
Han som alltid ställer upp.
Han som vet när du är ledsen och när du är glad.
Han som betyder mest i dina ögon.
Han som kan vända sig till vem som helst och säga: detta är min flickvän.
Han som kan hålla dig i handen framför sina kompisar och säga: det är hon jag pratade om.
Han som kallar dig vacker iställer för het.
Han som låter dig somna i sina armar.
Han som kysser dig på pannan.
Han som håller dig i handen framför sina vänner.
Han som berättar hur glad han är som har träffat dig.
Han som vågar säga, jag älskar dig.
Han som håller om dig när du är ledsen.
Han som väljer dig framför alla andra tjejer han umgås med.
Han som ger dig fart på gungorna.
Han som beundrar hur vacket du är.
Han som kittlar dig för att få höra dig skratta.
Han som kysser dig i regnet.
Han som sägar att han är kär i dig.
Han som inte finns.

tycker att den är fin, men det värsta är att den är sant.
kram på er<3 / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0