Skön onsdag

Hejhej. Kom hem från stallet för ca en timme sen. Har nyss käkat och nu ska jag blogga lite sen duscha. Sen tror jag att jag ska sova.
Hade en mysig dag i skolan idag.På lunchen fick jag och lisa hem till bea, men hon ville inte öppna sin dörr. Så vi fick lkea med några småbarn ist. Vi hade köpt choklad som alla barnen ville ha. Så vi lekte lite med dom. Jagkom lite sent till svenskan där efter med n de gjorde inget. Sen på någon annan rast satt vi några tjejer i skolan bakom idrottssalen och myste lyssnade på musik och lisa vi tog lite kort.
Blev väldigt mysiga bilder.
Imorgon kommer bea till skolan. har saknat henne. Så de ska bli kul att träffa henne igen.
Nu ska jag ta e dusch.


jag, iza, lisa,julia + melina som ligger över alla <3


jag iza och lisa <3


lisa och jag <3


jag och en kåt unge :D

så mysiga vårbilder va?
vad har nigjort idag?

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0