Tisdag, sen onsdag

hejhej. Idag har för försökt att blogga hela dagen med de har inte gått. Först hade vi hhk som gick bra sen hade vi håltimme så vi gick hem till Jennifer och Madde och gjorde milkshake och kollade på trolltider och jag jennifer och madde kollade på när vi var små.
Så kom det en låt som jag kunde :D
''Jag är en hjälte, jag är en hjälte med svärd, i min hand'' hahaha så har sjungit på den hela dagen.
Imorgon bilr det dålig uppdatering ska till stallet efter skolan. Så jag kommer hem vid ca 8 kanske lite tidigare.
Men jag kommer att skiva iaf.
Nu är klockan snart 20 i 10. Så jag ska börja fixa mej och gå och sova. Gick och la med vid 12 igår... Så jag orkar inte vara trött imorgon också.
men vi hörs imorgon sötisar.
pusspuss, älskar er / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0