trött och har ont i fötterna

Heeej på er kära läsare! har ni haft de en ar helg?
jag har haft det askalas! Igår efter skolan åkte jag Linnea ocg Swan och solade. Sen åkte jag och Linnea hem till mej.Vi fixade oss lite sen åkte vi på kryssning. först gick vi till hytten sen tof vi lite kort med Linneas kamera. Sen kollade vi öppetiderna på badet. Som skulle öppna vid 9 eller nått. asså nästa dag.
Men de var öppet när vi kom dit men då ville vi inte bada. Så vi gick och åt vid 9. Vi åt lite av allt. till efterrätten så blev det glass med grädda och chokladpoudding. Efter middagen gick jag och linnea och dansade till the sckotts som spelade på båten.
Han som sjunger är fan skitsnygg. han kollade mej i ögonen ca 5 gånger. han kollade i ca 5 sek så också. Så de var najs. Vid tio när discot öppnade träffade vi några 20 åringar som vi snackade med. Vi skulle ses på discot senare.
Dom kom dit vid va 12. Vi var där vid ca halv 11. Jättemånga stötte på en allt från 20 till 40 årigar. Så de var inte najs.
Farfar var på discot ett tag också. Skiitsöt! han dansade där lite för sej själv. Sen bjöd en fet kvinna upp honom också. hahahahah! skitkul.
Några turkar började lukta på mitt hår osv. Jätte irriterande! Några följde efter oss. Så de var jättejobbigt. Men deras kompis kom och sa: killar låt dom vara. Sen  tog han tag i mej och sa: kom vi tar en öl. jag ba: neeej?
sen gick vi där ifrån.
Juste dom som var skitjobbiga (turkkillarna) våldtog några tjejer också. fatta om jag hade vart blåst och hängt med på en öl.
ungra vad som hade hänt då. Usch..
Juste när våra (kompisar) kom och skulla dansa med oss var klockan ca 2. Don dansade bakom oss osv. Den fula var tyå galen i Linnea. hahahahaha.
Men vi dansade på ett bra tag tills Linda (faster) kom och sa. Nu är det slutdansat ni ska hem. Så vi fick gå hem.
fan va sur jag blev. Ville dansa ännu mera. fast jag hade skiiitont i fötterna hade dansat i pumps i ca 3 timmar. Så jag hade ganska ont.
aja nästa morgon gick vi och badade och solade.
hade match idag också. de gick bra vann med 52-8-. Så aa, vi vann ganska stort.
har match imorgon också i ´Huddinge vid kvart över 5. Vi kommer vinna!
Nu ska jag upp och kolla one tree hill och äta godis osv.
Skriver mer imorgon.
P.s bilderna kommer imorgon eller måndag, D.s


de scotts grabbarna, visst är blondinen snygg.

ska kolla film nu.
puss och kram / alma

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det är det fastrar är till för, att irritera ;)

Kramis

2009-03-21 @ 22:26:57
Postat av: alma

hahaha aa typ. men de var nog ändå lika bra.

så inte vi blev våldtagna..

2009-03-21 @ 22:33:30
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: emmy

haha, alla vet att han i scotts är jättesnyyyyygg! :D haha love u <3

2009-03-22 @ 19:59:46
URL: http://impulsbruden.blogg.se/
Postat av: alma

aa han kollade mej i ögonen jättelänge :D älskar dej också<3

2009-03-22 @ 20:53:35
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0