bad med klassen idag

Hej på er! Idag var det en lugn dag.. Första hade vi hemkunskap och jag bakade bröd och kladdkaka så gjorde madde min mat! Det blev gott. Efter de hade vi no,, Det var lite mindre kul..
Sen hade vi lunch. Efter de åkte vi till Torvalla där vi simmade några längder sen fick vi leka :D hahaah, det var kul att vara barn ingen. hehe.
Just jag går runt och sjunger på Emmalee låten heta tiden. Johan palms låt. Den är ganska okej. Han är ju skitfuktig för att var så liten.
Så jag tänkte lägga ut den videon, som jag inte fattar ett skit av, Aja lyssna på låten ni.
nu ska jag ta något att äta sen ska jag kolla på en film.
och idag blir det green street hooligans!
Det finns inte någon som kan säga att filmen suger. för det gör den inte!
pusspus, ses sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten äääääääääger

2009-05-11 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0