frågor

tänkte svara på lite frågor.


hur var fina betyg när du gick ut nian? jar har inte gått ut nian än. men satsar g i alla ämnen vg i idrott å blid.

har du bra självförtroende? nja.. ibland
 
har du bra betyg? det går framåt ---->

vad ska du göra i sommar? Jag hoppas att jag har fått min häst då, så kan kan ta hand om den. annars blir det polen, landet osv.

drömresa? världen runt

har du några husdjur? yes, lilla milo<3

knarkar du? har aldrig, kommer aldrig!

favoritfärg? rosa & grön

vad för sorts bloggar läser du? såklart så läser jag mina kompisars bloggar och bloggar som skriver om saker jag tycker om att göra på min fritid.

vad ska du ha på dej i sommar? söta kläder och högklackade skor!


så, nu ska jag dra mej mot tungelsta, mobilen är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0