godmorgon

hallo! fyfan, jag mår inte bra idag.. har feber osv. Hoppas jag blir frisk till imorgon för matakuten är i våran skola och imorgon ska jag vara med i skolköket. och + 3 till i min klass. Vi ska bli filmade och laga mat. Så det kommer bli jättekul.
tänkte berätta lite om min fredag för er.
först hade vi en vanlig skoldag sen åkte jag jennifer och sofia till handen jennifer skulle köpa ett par jeans. Dom var jättefina. (svarta från gina)
Sen fikade vi. Sen åkte jennifer hem, och jag å sofia åkte till Tyresö. Träffade Tobbe,Moa, Victor och Simon. Vi åkte ut med Victors båt. Eller en av dom. Han har typ 3 båtar. aa iaf så åkte vi ut med hans båt till en ö. Där vi grillade korv osv. Sen hittade vi en övergiven båt mitt ute i sjön, sofia å tobbe klev ombord på båten och tig lite saker. bla en brandsläckare :D Sen lekte vi med den lite. Efter ett tag åkte vi hem till Victor och kollade på Smala sussi. Sen körde victor och simon hem oss.


Victor och sofia.


Simon och Victor.


jag och tobbe.


leker med brandsläckaren :D


jag i Tyresö centrum :)

det var en mysig fredag, de skulle jag kunna tänkte mej att göra om.

nu ska jag kolla film. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0