godmorgon mina älsklingar

hej på er. hade ni en trevlig kväll igår? det hade jag. jag var på middag med pappa och storebror. vi har i Norrby. Vi år god mat osv. Jag tänkte dra ut med kompisarna men jag orkade inte. Så pappa körde hem mej till mamma där jag gick och la mej när jag kom hem. idag.. jaha vad händer idag. jutse först ska jag bada min lillahund sen ska jag åka hem till pappa och hämta lite kläder osv.
och ikväll vet jag inte vad som händer. ska äta hemma vid halv 8, 8 iaf. Sen kom jag på att jag redan ska på middag hos beas kusiner. så jag får se hur jag gör.
Nu tänkte jag börja bada Milo sen ska jag dra mej mot pappa. Så inte dagen blir så sen.
juste.. Vad ska ni göra idag?
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0