idag är alma duktig!

Idag har jag idrottat på egen hand! Först så var jag och simmade med klassen. Sen gick jag hem, kollade lite på green street.Sen gick jag ut och sprang! Jag sprang nån kilometer. Sen sprang jag upp för en backe några gånger och sprang fost över pinnar osv. Så nu är jag ganska trött. Imorgon blir det stallet. men jag ska inte rida. Jag hade tänkt att springa med carra. Då får båda bättre kondition! Sen efter de ska jag sticka och träna basket! Så det blir en idrottsdag imorgon me. men det skadar ändå inte. Jag kollade nyss klart på green street! fan va bra den är asså. Men jag hatar att Pete dör!!
Han är för snygg för att dö.
nu ska jag laga lite mat, ses senare.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0