lilla Morgan..

Haha idag hade jag träning. Men jag hade en liten kompis med mej. Eller aa, det var inte så att jag tog med han för att jag ville. Det var han som låg i min väska. Morgan pappas tjejs hund. Låg i min väska. Och det märkte jag på träningen, eller aa innan träningen när jag skulle byta om. fyfan vad vi skrattade när jag öppnade väskan så ser man 2 öron som är Morgans.
Fyfan va kul det va. Sen visade jag honom för Ronnie som sa att han fixck vara kvar i min väska under träningen. Så jag slapp åka hem med honom. Så det var dagens roligaste!
Efter träningen, eller när det var en halvtimme kvar så gick vi ner i herrarnas omklädningsrum och drack champagne. Vi firade vårat guld som vi vann i lördags!
nu har jag nyss vart ute med hundarna, ska hoppa in i en dusch nu.
Sen blir det inge mer för idag.

morgan och jag för ca ett år sedan.
kram på er!

Kommentarer
Postat av: anna

fan vilken söt bild! :)

2009-05-14 @ 12:25:55
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0