Bea Lindström

vart ska jag börja.. Jag har känns dig över halva mitt liv. Och tiden går fort när man har roligt :D
Vi håller oftast sams. Va kan vi ha bråkat på dom här åtta åren. Kanske 5 gånger? Du är en bra vän. Vi var bästisar i 7 år. Sen gled vi ifårn varandra vilket är synd.. Men nu har vi hittat tillbaka till varandra och de ska du veta att jag är väldigt glad för de. Vi har börja rida ihop och vi umgås mer :)
vi har alltid kul, fast oturen är med oss ibland. tex när moppen lägger av på den mörkaste vägen i hela jävla sverige :D Och så klart så var den Fredagen den 13 då. hahah. Men jag vill bara säga att jag är glad att vi är bra kompisar igen. Och att vi har börjat umås igen:)
och att jag älskar dig!



ps. jag älskar ditt hår på bilden ;) ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0