hejhej

sitter hemma hos mamma och peter. vi har nyss spelat lite koar pratatt. Vi har pratat lite om att kanske åka till Polen nu i sommar. Vi ska isf åka till Auchwitz. Så jag får hoppas att vi åker dit i sommar.
Jag har läst ut min bok btw.
så jag ska köpa flera böcker från auchwitz. Jag tycker att det är grymt intressant att läsa om allt som hände på den tiden. Nu ska jag berätta vad jag har gjort tidigare idag. Jag gick i skolan först sen åkte jag hem till svartbäcken. Gick ut med milo en halvtimme i skogen. Sen har jag pluggat en del. Sen har jag spelat kort med mamma och peter.
Sen har jag berättat för mamma vad jag önskar mig i julklapp. Jag önskar mig en ny plattång och en ny häst.
så jag kanske får en ny i sommar :D
men nu tänkte jag plugga vidare. Har träning ikväll sen ska jag jhem och sova hos madde. Vi harsovmorgon imorgon så vi ska kolla film och äta chips och dipp :D
hörs sen.
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0