hejhej

Tänkte berätta lite om matchen i söndags och min gårdag :)

Söndags: Vi flyttade oscar (de vet ni) sen åkte ja hem efter att ha ridit en stund. Sen åkte jag hem åt lunch. Vid 5 tiden började vi resan genom stan förbi Arlanda och in på någon jävla väg en bit efter Arlanda. Eller jag tror att det var Arlanda. Det var åt de hållet iaf. okej mot uppsala kan man säga. Stllet hette iaf Sigtuna. Vi spelade bra i försvar. Hade otur i anfall och missade mycket som skulle ha suttti. Så vi förlorade.. Men det var en helt okej match sa johan (tränare) Men på slutet haha, blev jag osams med en tjej.. hahaha sen så fällde jag hemma så åkte jag över henne så jag låg ¨på henne (haha) Då skrek hon att jag är vidrig. Då gick johanna fram till henne och sa: Nej! du är vidrig. haha hon blev så ägd. Han hade skurit dig på¨hela armarna så man såg alla ärr. bläää..
Sen lite senare så fällde jag henne igen :P och johanna armbågade henne i ansiktet :D
hahah de var så kul. Och hon skadade sej en hel del :P
hon fick inte fortsätta spela efter de. De var tur för hon va så jävla irriterande ;)
Sen åkte vi hem och hyrde film på tv:n .


Igår: Igår gick jag i skolan, en helt vanlig skoldag. Skulle slutat 4 men slutade 20 i 3.
väntade i skolan på johanna sen åkte vi till mitt gamla stall ute i Tungelsta. Där vi städade det sista sen åkte vi hem till mig och där åt vi middag. Sen var det tags för träning. Johanna fölkde med på träningen hon satt och kollade när jag tränade:)
efter träningen ringde Bea mig hon madde och Jennifer skulle möta oss i Brandbergen. Så dom äkte dit med sina moppar ;) vi stannade och pratade ett tag sen körde dom hem oss till mig. Jag bea, syrran och Johanna. Madde och Jennifer åkte hem till sig. När vi kom hem åt vi massa mackor och drack te. Satt och pratade minnen osv :)
Sen gick anna upp och la sig. Då hyrde jag bea och johanna en skäckfilm. Ganska bra fan :D
Men ändå läskig (A) jag satt med en hand framför ögonen närsta hela filmen :)
haha. Sen somnade jag efter filmen och johanna och bea låg och pratade lite. Nu ligger dom och sover medans jag sitter och bloggar och redigerar en massa bilder :)

Idag: Idag börjar vi halv 1. Ska kolla på någon teater i skolan som heter: Orka bry sig.
Sen efter de så slutar vi. Då ska jag och bea åka ut till stallet. Vi ska prata med Veronica. Hon äger en häst som bea kanske ska börja rida på:) Då ska vi rida tillsammans. Som förra vintern. hhaha fan va kul vi hade :D
nu ska jag fixa lite fler bilder. Hoppas att ni är nöjda med ett halvlångt inlägg.

hörs efter skolan och stallet. ( om jag inte bloggar mer nu på morgonen)
pusspuss<3


(bild : från i lördags)

Kommentarer
Postat av: corre

HAHA FAN VAD DU OCH JOHANNA E COOLA!

2009-11-12 @ 23:19:39
URL: http://cornelior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0