Har inte orkat blogga

ska väl börja med att säga förlåt för att jag inte har uppdaterat. Men jag har inte orkat. Istället har jag pluggat och umgåts med vänner. Även varit i stallet. Idag blir det basketmatch i vasalundshallen klockan 2. Sen vet jag inte vad som händer. Måste åka ut till oscar också. Men det blir nog senare under kvällen. smsar med mamma lite. Hon ska hämta mig innan 12 och köra mig till konsum där Cornelias familj hämtar mig så åker vi till hallen.
Lyssnade nyss på morgonens wake up call. Jätteroligt ju. Dom sa att en tjej hade dopat sin häst och att hon ska bli avstängd osv. Dom skulle även avliva hästen. hahaha hon blev skitsur. :D
aja. Nu ska jag ner och äta. Tänkte visa er dagens outfit sen.
men jag ska fixa till mig lite också. Men vi hörs sen. ska väcka milo också.
Han vill inte gå up..



han är så söt :D

ses sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0