hej kompisar

hur är det med er?
själv mår jag bra. Gick upp åtta idag. Åt frukost med pappa,monica och gustav. Sen cyklade jag till stallet. Gav hästarna mat sen släppte jag ut dom. Vid klockan tio hade jag städat lite i stallet och fixat lite. Sen vid halv 11 red jag ut på Oscar. Vi red hem tilll Tungelsta pappa och Monica kom och ut gav Oscar ett äpple. Våran granne fick rida på Oscar och han va jättelugn när han hade en bebis på sig. Sen red jag bort till lasse red lite i skogen bakom hans stall. Sen red jag och pratade lite med honom. Sen red vi hem. Nu är jag i Tungelsta. Ska snart äta nått. Sen ska jag åka till stallet och ge hästarna mat sen ska jagh åka hem och hämta mig dator på vallavägen.  Jag och Matilda ska sova i stallet inatt så vi ska kolla film och ha mys:)
ses sen.
kram

Kommentarer
Postat av: emmy

alma kommentera mitt inlägg "help me" vilken bild jag ska ha :)



fan, jag glömde att ringa dig i helgen om att åka till stallet tsms.. men nu i helgen kanske? <3

2009-10-12 @ 08:53:03
URL: http://impulsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0