nu känner jag för att blogga lite

Idag har jag och och lust att blogga. Slutade 4 idag. Så jag Alex och Anna tog bussen till handen sen åkte jag hem och dom skulle in i Centrum. Jag är hemma nu. ska snart fixa lite med mina sängkläder. Pappa har tvättat mina. Så jag ska fixa de. Sen ska jag ut med hundarna lite. Sen kommer nog pappa hem snart. Då ska vi åka ut till Sandemar (dalarö) Vi ska betala våran hovslagare. Osar blev skodd i Tisdags så vi ska och åka betala idag. Sen ska pappa köra ut mej till stallet. Idag blir det dressyr för er som bryr sig.
Imorgon är det Fredag börjar skolan kvart över 8. Då har jag slöjd sen har vi inställd Engelska, å det är skönt för vi skulle haft läxa tills dess. Så jag slipper plugga ikv. Sen har vi lunch iaf. Och framflyttad matte en halvtiumme. Så jag slutar halv 1 imorgon. Så jag får lov tidigt imorgon :D
Nu har ni fått veta lite om denna dag och morgondagen.Nu ska jag kolla om mina sängkläder är klara.
Hörs nog ikv igen.

madde minns du den kvällen/natten ? ;)
hahahaha.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0