hemma nu

är hemma nu. Det gick bra i stallet. Matilda red dressyr och hoppade lite. Sen löshoppade vi Oscar. Han hoppade 1 meter. Så han var super duktig! Imorgon blir det lugnt i stallet. Ska upp 8 imorgon och åka och morgon fodra. Sen ska jag hem och sova lite. Sen vid ca 4 tiden så ska jag tillbaka till stallet. Imorgon blir det skgoen tror jag.
Eller nån liten annan grej. Han ska få en lugn idag imorgon. För vi tänkte rida till en hoppbana på söndag. Så han ska få vila lite innan vi hoppa igen. Men nu ska jag kolla min farmville :D sen kolla film.
hörs sen.
kram

Kommentarer
Postat av: simone

Vad myysigt det lät! :D

2009-09-18 @ 21:34:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0