jag ska fan skriva mig en bok

gick nyss in på beas blogg. Och om skrev att hon ska skriva en bok. Som handlar om hennes liv. Så jag blev också sugen. Och bea jag lovar , i not a wannabe. Jag ska fan också skriva mig en bok. En bok som handlar om hur ett liv kan se ut som tonåring. När saker och ting händer som man inte vill att de ska hända. tex när ens föräldrar skiljer sig.. Eller när man bråkar med en bra kompis. När en kompis sviken en om och om igen. Boken ska hjälpa föräldrarna att hålla koll på sina barn. Och boken ska ge vuxna lite tankar tex: Vad gör min tonåring egentligen en fredagkväll. Här hon/han har sagt att hon/han ska sova hos en kompis. De är ofta så allt börjar. Men säger en sak och gör en anna. Man säger att man ska sova hos en kompis och kolla film fast man drar ut på fest. tex.
Aja. Nu måste jag sova.
Men helt seriöst, jag ska fan skriva mig en bok..

Kommentarer
Postat av: bea lindström

haha om alla tonåringar kommer hata dig då, om du står på föräldrarnas sida och säger åt dom att inte tro på sina barn när de säger att de ska se på film med en kompis

2009-09-03 @ 22:07:20
URL: http://bealindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0