Hos Johanna

tjaaa. Sitter i johannas kök. Bea försöker fixa internet på sin dator. Men jag tror att det löser sig snart.
Johanna står i duschen och snart ska jag bea och johanna leta påskägg som vi har fått av johannas storaryster :D
Sen har vi fått påskägg av beas mamma också ;)
Så vi har en hel del att äta på tåget imorgon.
Juste jag har inte berättat vart vi ska va ?
Iaf imorgon sticker jag, bea och johanna upp till åre och åker skidor i några dagar. Det kommer bli jätteroligt.
Just nu har jag förflyttat mig in i johannas föräldrars rum. Jag och bea sitter och har videosamtal :D
Men nu ska vi spela sims osv.
Hörs imorgon.
Jag kommer nog blogga när vi sitter på tåget.
Hörs då.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0