Snart ska vi åka hem

Hej på er. Jag orkade inte blogga igår..
Vi åkte iaf massa skidor å så. Jag och bea åkte som idioter dom sista åken;)
Och idag har vi bara städat och kollat på film. Vi har även ätit upp lite godis osv.
Idag mår jag helt okej eftersom att jag har varit sjuk nu när vi har varit i åre. Jag har haft feber å hosta.. Det började med att bea blev sjuk innan vi åkte upp hit och hon var sjuk på tåget upp mot åre. Sen smittade hon mig och nu är jag sjuk och jag smittade johanna så både jag och johanna är sjuka. Å bea är inte helt frisk. Så vi har rena sjukstugan här ;)
Det ska bli jätteskönt att få komma hem.
Nu ska vi fortsätta att städa jag kanske bloggar mera på tåget.


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0