Sum10

Har du druckit tills du spytt? nej
Sårat någon? skulle jag tro

Förlorat en vän? näe

Träffat nya människor? ja en hel del!

Kysst en främling? jadå

Tagit droger? Noway!

Haft en sommarflört? typ

Gråtit? Ja

Skrattat tills du kissat på dig? nej

Tältat? Nej

Varit vaken en hel natt? jaaa

Solat? jepp
Badat? Ja

Haft ett förhållande? nej
Gjort dig riktigt illa? nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nää, men tog ut en.

Läst en bok? aaa :)

Skickat fel sms med flit? nää...

Suttit vid datan en hel natt? nä.

Näckat? yes

Solat naken? näe

Fått utegångsförbud? nej

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Jajemen

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej

Varit i slagsmål?  slagsmål kan jag inte kalla dej

Pussat någon utav samma kön? jaaa

Sjungit högt på ett berg? nää

Kysst någon i regnet? ne
Kysst någon i skogen? nope

Kysst någon du inte borde? mm

Tappat rösten? nej

Varit på festival? nej

Gått upp i vikt? kanske

Gått ner i vikt? hoppas de

Brännt dig? lite på näsan :)

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? aaa:)

Varit utomlands? är skåne danskt?

Gjort ett bra köp? oja!

Haft skadeglädje? aaaa

Sovit under bar himmel? nja

Vad kommer du sakna mest? sommaren

Har du svart ärligt på alla frågor? skulle jag tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0