Tillbaka till Tungelsta

Jag vet inte om ni minns när jag bode i Tungelsta. Men jag bode där för 2 år sen iaf. Nu bor pappas tjej kvar i huset. Så vi är där ganska ofta. Pappa bor där 4dagar i veckan. Så bor han här med oss i huset på valla 3 gånger i veckan. Det kanske låter konstigt men så ligger det till.
08 var min och beas år.Och sommaren, vi gjorde allt ihop. Vi har hur mycket minnen som helt där ifrån.
Stallet, sena nätter, smyga ut och dra till jordgubbslandet och sitta där i timmar och bara äta och äta, fåren som vi hittade, när vi promenaderna i timmar, aa mera finns det.
aa, vi kallades Tungelstas fjortisar!


bea, ebba och jag som blondin.


klättring i min trappa :)


alla sköningbilder i vardagsrummet där uppe :D


grönan också 08!


<3


också 08, jag gjorde den i Thailand. Fan vad jag saknade dej!

Som ni ser så döpte jag inlägget till: Tillbaka i Tungelsta och det gjorde jag för att ikväll ska jag och bea åka tillbaka dit och gå med hundarna. Vi ska gå förbi stallet, fåren, jordgubbsstället och alla andra fina platser!
Vi ska helt enkelt spola tillbaka tiden 2 år. Till sommaren 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0