Mysmåndag

Hej på er. Har nyss bäddat rent sängen. Kommer bli jätteskönt att krypa ner i rena sängkläder, älskar det.
Idag har jag varit i skolan, sen kom pappa och hämtade mig så åt vi middag med monica och gustav. Sen åkte dom på gustavs basketträning. Och jag stannade hemma, tog ett bad, sen har jag bara kollat one tree hill.
Nu sitter jag i min säng, lyssnar lite bra musik. Ska snart lägga mig.
Imorgon har jag sovmorgon, börjar halv 10. Ska bli skönt att få sova lite längre. Är så jävla trött nu för tiden.. Visst jag fick sova en timme extra idag men då försovde jag mig.
Menmen, så pratar lite med jennifer, vi pratar om hur vi ska ta oss till danmark i sommar. Vi har planerat att dra till Göteborg och kolla på Iron maiden och sen dra över till danmark å kolla om det är någon fart på deras krogar ;)
Kommer bli superkul!




Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Jaha okej :)

2010-12-13 @ 22:41:05
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0