Lördag

hej på er alla.
Visst är det skönt med helg? Jag tycker de iaf. Jag sov jätteskönt brevid Johanna inatt de gjorde hon också sa hon (A) Det är inte ofta folk får en bra nattsömn när som sover brevid mig. Eftersom att jag sparkas och slåss i sömnen. Fråga bea och syrran tex haha som hatar att sova brevid mig när jag slåss. Och tar 90% av sängen :D
haha nog pratat om de. Idag så gick jag och Johanna upp vid halv 12. Så följde jag med Johanna till bussen så mötte jag S**** så gick vi hem till mig och kollade one tree hill och mös lite.
Nu har jag nyss duschat ska snart börja fixa mig. Ska åka hem till bea snart. Johanna är också där. Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag orkar inte sitta hemma iaf så det är nog roligare hos bea än att bara sitta hemma och blogga och vara inne på facebook.
Men nu ska jag börja fixa mig.
Bloggar mera innan jag sticker till bea.

från nyår: bea johanna och jag!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: menar du din egen häst eller Veronica Odéns häst?

2010-01-09 @ 16:33:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0