Tårta, biljard och fågelskit..

hej på er.
Kom hem från Johanna för ca en timme sen. Så jag kom hem tog och dusch och nu sitter jag och kollar Johan falk och bloggar.
Jag är även inne på facebook.
Tänkte berätta lite om idag.
Jag och johanna har legat i min säng halva dagen. Vi har suttit vid våra datorer.
Sen drog vi till Maxi fär vi köpte saker så vi kunde och baka tårta:D
så vi gjorde de hemma hos Johanna sen. Vi spelade även biljard hemma hos henne. Sen åt vi middag med Johannas familj. Sen tog vi ut Johannas fåglar så dom fick flyga runt i hennes hus. haha det va skitkul tills hennes jävla fågeljävel fucking bajsade på mig! 
Och jag började såklart gråta och johanna skrattade tills hon också började gråta..
men nu orkar jag inte skriva mera.
Ska kolla klart på filmen nu och sen sova.
Imorgon är det en ny vecka.. Och jag slutar 4 så jag kommer hem lite sent. Så första inlägget kommer vid 5 tiden.
Jag tänkte ladda in bilder från idag också men det går tydligen inte.
Min dator börjar blir helt körd!
haft den ett halvår.. Måste nog ha en ny.
Men aja.
vi hörs imorgon.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0