Godmorgon!

Hej och godmorgon!
Ligger just nu i soffan med Billie. Lisa ligger och sover. Jag vaknade 5 i morse av att Billie vill gå ut. Så jag har varit vaken i några timmar nu. Det är bara vänta tills han somnar så kan jag sova en stund jag också.
Idag ska jag åka och rida med Veronica om det inte börjar regna.
Kommer nog blli hur roligt som helst. Men jag har inte ridit på ett halvår med det är nog inga problem.
Får se om jag får några bilder från stallet idag. Isf kommer dom senare, när jag kommer hem.
Nu ska jag leka med Billie så han blir trött så jag kan få honom att somna.
Jag bloggar mera när jag kommer på något att blogga om.


bjuder på den ;)

P uss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0