Kvällsdopp i Raman

Hej på er! kom nyss ut ur duschen.
Ikväll efter middagen gick jag till Konsum i vmalm där jag blev hämtad av Robin och Krilla. Så vi åkte ner till Raman och jag och Krilla badad medans Robin viftade bort alla mygg ;) Sen efter ca 20 min kom Johanna. Men hon ville inte bada så jag och Krilla fick bada själva.
Vi badade i ca 40 min. Vi pratade om en hel del och vi bestämde att vi skulle ses imorgon. Då ska jag, Krilla,Robin och Johanna och kanske Kenneth åka och sola och bada i Tyresö. Så imorgon ska jag upp vid halv 11 så ska grabbarna komma och hämta mig.


robin :)


krilla :)


Robin å Johanna :)

jag och Johanna :) såå söta!

Nu ska jag gå och lägga mej tror jag.
Hörs imorgon efter stranden!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0