Bilder från Balen 10

Igår var det bal i skolan. Det var jätteroligt där! Vi hade trevligt, vi åt god mat och dansade osv.
Och idag var det skolavslutning vi började klockan 10 i kyrkan.
Där satt vi i ca en timme och lyssnade på när folk sjöng osv höll tal. Sen åkte vi tillbaka till skolan och fick våra betyg och jag känner mej helt okej nöjd med mina betyg.
Nu sitter jag hemma och har nyss fixat lite bilder från Facebook.
Här kommer dom:


Jag och Isac :)


Jag och Fredric :)


Isac och jag :)


Kära klassen, jag kommer sakna er ♥


Klassen :)♥


tjejerna!
Jennifer,halva iza, sofia,johanna,bea, jag, lisa, swan, linnea och emma :)♥


jennifer, johanna och jag :)


brudarna♥♥♥


Älskade 9b♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0