Underbar sommarfrukost

Hej och godmorgon! Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Jag gick hem till Fredrik en stund och kom hem runt kvart över 12. Då kollade jag på tv med mamma och Peter framför öppna spisen. Sen pillade jag lite på min nya telefon! Sen somnade jag runt 2 tiden. Sen väckte mamma mig idag och jag gick upp då. Då hade mamma och Peter gjort världens godaste frukost. Det blev jordgubbar med mjölk, ägg och bacon och massa annat gott. Nu står mamma i duchen och jag ska börja klä på mig kläder för mamma och jag ska åka om ca 40 min. Mamma ska till jobbet och jag ska hem till Johanna.
Men vi kanske hörs när jag är hos Johanna.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0