Dagens outfit

Hej på er! vaknade för ca en timme sen. Hade försovit mig lite men eftersom att pappa var hemma så räddade han mig. Genom att jag kom oc bad pappa snällt om han kunde köra mig till skolan.
Jag: Pappa.. ? :D
pappa: jaaa
jag: Eftersom att klockan är 20 över 7 och min buss går om tio. Och jag har inte ätit än. Kan inte du köra mig till skolan då. För annars får inte jag någon frukost och det är ju inge bra.
pappa: aa visst!

Tack pappa!

Sitter och lyssnar på Nrj Magnus betner är på besök idag så jag sitter på vad dom säger. Juste en fråga: är det bara jag som tycker att magnus betner är snygg?
haha jag dör när jag ser honom :D
nu kommer dagens outfit!


Väst: gina
tröja: Gina
jeans: Gina
örhängen: H&M

vi hörs efter skolan.
Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Columns

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-01-21 @ 20:21:52
URL: http://columns.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0