Godmorgon!

Hej på er! Jag börjar 9 idag men jag gick upp lite tidigare idag. Jag tänkte: va skönt att blogga lite på morgonen och att sätta på lite musik och lyssna på när jag fixar mig vilket jag har gjort. Jag har även tagit dagens outfit bild. Men den hinner jag inte lägga ut nu. Så det får bli senare under dagen. Juste.. Jag slutar 4 idag så jag kommer hem lite senare idag :/
Nu är klockan 8 och jag ska gå till bussen 20 över 8. Jag ät jätteglad nu för tiden. Jag älskar att få sitta på bussen och veta att jag snart får träffa mina älsklingar i skolan!
Älskar er jättemycket tjejer!
Men nu har jag lite tid över så jag ska nog kolla min facebook nu osv.
Lägger ut en blond crazy bild så länge!

haha, bjuder på den!
hörs efter skolan sötnosar.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0