Grymt dåligt av mig..

Förlåt mig.. Men jag har inte haft tid med att blogga.
Igår pluggade jag hela kvällen och idag har jag varit i skolan och efter skolan så åkte jag till Gamla stan och piercade mig.
Eller piercade och piercade mig men jag gjorde en intustrial. Det klassas som piercing men jag tycker att det är någon piercing men efter som att det klassas dom piercing så får jag väl sänga piercing.
Såhär ser den ut iaf.

kan lägga ut en bild på min sen också. Måste bara hitta min usb-sladd vet inte om jag fick med mig den.
Är hemma hos mamma och peter nu.
Ska sova kvar över natten.
hörs snart igen om jag hittar sladden så kommer dagens outfit upp snart också.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0