Jag älskar min familj!

Jag har nyss haft en toppenkväll tillsammans med familjen. Farmor och mina äldsta fastrar en från Danmark och en från katrineholm och lilla kusinen från katrineholm var på middag. Sen var Monica (plastmamma)Hennes son gustav var också här på middag också. Vi åt jättegod mat. Idag var det årets första grillning. Så nu vet vi att våren är på väg!
Det är så skönt. Efter middagen gick jag ut och lekte med Gustav (7år) haha det va roligt att vara lite barn igen ;)
Sen gick vi in och spelade kort med syskonen och mina fastrar. Det var jättemysigt att få en kväll med familjen. Jag älskar dom kvällarna. Och jag älskar min familj. Dom är så underbara!
 
Bilder från idag.
Nu ska jag in i duschen.
Kvällens outfit kommer även snart.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0