Musik och te

Tja. Sitter och dricker te och lyssnar på sjön musik.
Imorgon blir det skola sen blir det middag här hemma. farmor kommer förbi och min faster från Danmark kommer också. Så det ska bli trevligt.
Men jag ska snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och skriva prov. Vi hoppas att det går bra för jag har pluggat hela kvällen.
Men nu ska jag trätta min öra och sen borsta tänderna å tvätta bort sminket å det tar ju ett tag så jag ska nog börja göra det nu.
Nu ska få se hur mitt öra ser ut idag.

Det har kvar den röda färgen lite med den försvinner nog om några dagar.
Det gör inte så ont längre men jag kan inte sova på den sidan men det kommer jag nog kunna göra om några veckor. Ska även på återbesök på studion på fredagen på lovet. Ska kolla så att det läker bra osv.
Men nu ska jag sova.
Hoppas att ni sover gott inatt.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0